تصویری زیبا از داخل مسجد علی ابن ابیطالب (ع)

نظرات 3 + ارسال نظر
دهنویی نسل سومی یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:12 ب.ظ

کارتون عالی بود.خدا قوت

مرتضی صادقی یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام
با عرض ادب و احترام خدمت تمام هم وطنان(هم روستائیان) لایق و شریف خودم. برای اولین بار که آدرس وبلاگ روستا و هیئت عزاداران امام علی (ع) برای من sms گردید بسیار خوشحال شدم و ابتدا آن را برای برخی از دوستان sms نمودم و سپس وارد سایت شدم. احساس غرور و دلتنگی برای میهن (nostalgia and proud) به من دست داد. از راه اندازان و تهیه کنندگان این وبلاگ و بخصوص آقای مهندس علی اکبر بیات بسیار سپاسگزارم و انشاءا... شاهد موفقیت های روزافزون ایشان و بقیه هموطنان باشم. همچنین امیدوارم روز به روز این وبلاگ با نظرات بقیه بازدیدکنندگان تقویت شده چرا که می توان از این طریق با یکدیگر در ارتباط بوده و اتحاد موجود را بهبود ببخشیم. به عنوان مثال یکی از نطرات نوشته شده را که مطالعه می کردم در آن به مشکلات روستا پرداخته شده بود که بسیار می تواند راهگشا باشد.
ارادتمند شما مرتضی صادقی

گ.م از-شیراز یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ

دوست عزیزی که از سال۸۷ در نظر داشتی بااتحادمشکلات روستا را حل کنی .کجایی.خودت نظر بده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد