این هم یک منظره استثنائی از دهنو که هرگز ندیده اید!

نظر بدهید!

نظرات 10 + ارسال نظر
س.ب سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ

بسیار زیبا

وهاب سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ

زیبا ودلنشین لطفآ عکسهای بیشتری بذارید

ب.ا یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ

بسیار زیبا و خاطره انگیز

سحر دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ق.ظ

ممنون-خوبه برام جالب بود خاطراتم برام تداعی شد
ولی وبلاگت خیلی ابتداییه

با سلام و احترام انتقادات می تواند سازنده باشد. البته در صورتی که واضح و روشن باشد. منظور شما از ابتدائی! چیست؟

سیدمحمدحسن بنی هاشمی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.anhar.ir

سلام از دیدن این صحنه ها خیلی شاد شدم. خسبگی از تنم بیرون رفت.
شاید دیگه منو شناختین؛ بچه همین روستا هستم و به شما خسته نباشید میگم.
خدا قوّت

علیرضا یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ق.ظ

سلام
خوشحالم که با کسی دوست شدم که داخل این ده زندگی میکنه
وبلاگتون اگه نبود شاید بسختی پیداش میکردم ممنون
علیرضا از مشهد

مرتضی فر خ زاد دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ

با تشکر از سایت بسیار جالبتان
این عکس از چه زاویه ای گرفته شده است ؟
در صورت امکان عکسهای جدیدتر هم در سایت قراردهید

سلام
این تصویر با تکنیک خاصی از نزدیکی قله کوه دهنو گرفته شده

ع.ا شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

خیلی عالیه داش علی اکبر بیات
این عکس مال چه سالیه؟

سلام
دقیق یادم نیست. فکر می کنم تصویر در سال 1384 گرفته شده

ک .ن چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

باتشکر از زحمت وتلاشتان .اگر برایتان امکان دارداز مناظر طبیعی روستابیشتر عکس تهیه کرده وهمچنین از مشاهیرعلمی روستاوشهدای روستا که الگویی برای نسل امروز باشد. من هم بچه این روستا هستم که ساکن روستا نمی باشم ولی بادیدن این عکس ها خاطره گذشته برایم تداعی گرددید. از خداوند متعال خواستارم که افرادی مانند شما رابرای این روستا نگه دارد و هروز به توفیقات شما بیافزاید

لهام چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام وطن برمی گردم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد