اطلاعیه افتتاح حساب هیئت

بسمه تعالی

با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم کریم گودرزی

به اطلاع کلیه برادران و خواهران گرامی می رساند پس از پیگیری فراوان هیئت علی بن ابیطالب (ع) روستای دهنو به صورت رسمی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمین ثبت گردیده و از این پس کلیه فعالیت های این هیئت به صورت رسمی انجام خواهد گرفت. در همین راستا و با توجه به مشکلات گذشته، هیئت امناء اقدام به افتتاح حساب جاری به نام هیئت علی بن ابیطالب (ع) دهنو به شماره 1761338787 نزد بانک ملت شعبه مرکزی خمین نموده تا ضمن تنظیم مخارج هیئت، در صورتیکه اشخاص حقیقی و حقوقی مایل به هرگونه کمک به هیئت می باشند، از این طریق اقدام فرمایند. لذا با توجه به نزدیک شدن ایام محرم از کلیه عزیزان درخواست می شود از طریق این حساب اقدام به واریز وجوه نمایند و در صورت امکان فیش واریزی را تحویل مسئول هیئت نمایند.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ب.ظ

شما هم روال گذشته را پیش نگیرید

با سلام خدمت همه دوستان
در پاسخ به نظر این بازدیدکننده گرامی لازم دیدم در این مورد ابتدا چند پرسش و سپس توضیحاتی ارائه کنم:
۱- اولاْ منظور شما از روال گذشته چیست؟! مگر روال گذشته ایرادی داشته؟
۲- شما بر چه اساسی به این نتیجه رسیدید که هیئت امنای جدید نیز روال گذشته را در پیش گرفته است؟
۳- پس از اینکه هیئت به صورت رسمی ثبت گردید هیئت امنا اقدام به افتتاح حساب به نام هیئت و نیز ارائه فاکتور در مورد کلیه مخارج نمود تا بر خلاف روال گذشته !!!!!!!!!!! ارائه گزارش در زمینه درآمد و هزینه های هیئت بدون هیچ گونه شبهه ای انجام گیرد.
۴- هر سال در ابتدای دهه ماه محرم کلیه درآمدها و هزینه های هیئت در یکسال گذشته طی گزارشی در تابلوی اعلانات نصب شده در مسجد در معرض دید عموم قرار می گیرد (بر خلاف روال گذشته !!!!!!!!) وتاکنون هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود نداشته (باز هم بر خلاف روال گذشته!!!!!!!!!) و اگر جنابعالی ایرادی در این زمینه می بینید لطفا به آن با توضیح بیشتر اشاره کنید
۵- طی دو سال گذشته که هیئت امنای جدید مسئولیت امور را بر عهده گرفته است حتی یک مورد نقص جدی در دستگاه های صوتی که باعث وقفه در اجرای مراسم شود وجود نداشته و این مورد نیز کاملا بر خلاف روال گذشته بوده است !!!!!!!!!!!!!!
۶- دوست گرامی بهتر است همه ما با ارائه نظرات شفاف و سازنده در جهت بهبود وضعیت موجود گام برداریم
با تشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد