یادها و خاطره ها (۲)

این ترانه بوی نان نمی دهد              بوی حرف دیگران نمی دهد

سفره ی دلم دوباره باز شد              سفره ای که بوی نان نمی دهد

نامه ای که ساده و صمیمی است     بوی شعر و داستان نمی دهد:

...با سلام و آرزوی طول عمر             که زمانه این زمان نمی دهد 

 

کاش این زمانه زیر و رو شود                  روی خوش به ما نشان نمی دهد

یک وجب زمین برای باغچه                    یک دریچه آسمان نمی دهد

وسعتی به قدر جای ما دو تن                گر زمین دهد، زمان نمی دهد

کس ز فرط های و هوی گرگ و میش      دل به هی هی شبان نمی دهد

 

 

  

جز دلت که قطره ای است بیکران     کس نشان ز بیکران نمی دهد

نا امیدم از زمین و از زمان                پاسخم نه این، نه آن ... نمی دهد

پاره های این دل شکسته را            گریه هم دوباره جان نمی دهد

خواستم که با تو درد دل کنم            گریه ام ولی امان نمی دهد

 

 

شعر از قیصر امین پور (با اندکی تخلیص) 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ح دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام . ممنون . من هم عکس زیاد دارم از دهنو . up کنم میزارید؟

سلام
اگه عکسها مناسب باشه حتما در وبلاگ قرار میدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد