اینجا دهنو است!

 

 

 

برای دیدن سایر تصاویر به ادامه مطلب بروید.

  

  

 

 

  

 

  

  

 

 

 

 

 

  

 

  

  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

  

 

   

 

  

 

 

  

 

 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
وهاب سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ق.ظ

بسیار زیبا و رویایی مرسی

س م ی چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ب.ظ

مرسی بسیار جالب و دیدنی قابل تقدیر وتشکر .س م ی ۱۹.۱۵

فردین جعفری پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ http://danlodkade.vcp.ir

سلام بسیار وبلاگ جالبی دارید >
فقط اگه ممکنه چندتا از عکس های محرم امسال رو هم بزارید .
با تشکر

نیما دهنوی یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ http://s-nima.blogfa.com

زیبا و عالی،دیار ماست دیگه

وهاب سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ

اگه اشتباه نکنم هشتمین عکسی که گذاشتی از تشیع جنازه تو قبرستونه چرا از این عکس تو یادها وخاطرها(۴) استفاده نکردید

سلام
علت این کار این بوده که این عکس منظره ای از دهنو را به تصویر کشیده و چهره شخص خاصی مد نظر نیست
موفق باشید

عباس صیاد شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

خیلی خیلی کار جالب خوبی هست اینکه سرزمین ما دهنو به همه معرفی بشه تشکر میکنم

اهل همان دیار شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ق.ظ

مسلمانان دلم یاد وطن کرد نمی دانم وطن کی یاد من کرد.
نمیدان پدر بود یا برادر خوشش باشد هر آن کس یاد من کرد چند سال بار سفر از ولایت بستم به اجبار دلم برای همه چیزش تنگ شد برای تموم آشنا ها حتی برای متولی درگذشته امامزاده حتی برای همین فرش زیر پاش برای همه چیزش فقط می تونم دعات کنم امشب خیلی دلم گرفته بود از هزاران کیلومتر فاصله بوی خاکم رو شنیدم و عکسهاشو بوسیدم شما رو به خدا عکسهای وب رو بیشتر کنید منی که توی این غربت گیر افتادم با دیدن این عکسها از بی قراریم خیلی کم میشه.

توسط یه آشنای غریبه چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ق.ظ

عکسا خیلی خیلی جالب بودن اما چه میشه کرد عادت ما دهنوییها اینه که همیشه تا کسی زنده است یادی از او نمی کنیم به محض اینکه دستش از این دنیا کوتاه شد سریع دنبال گذاشتن تصاویر او هستیم . اگه میشه تصاویر افراد فرهیخته رو هم بذارید . با تشکر فراوان از زحمات طاقت فرسای شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد