یادها و خاطره ها (۱)

سلام 

تصمیم گرفتم بخشی به عنوان یادها و خاطره ها ایجاد کنم، امیدوارم از این بخش لذت ببرید! 

بدون هرگونه توضیح اولین سری تصاویر رو قرار میدم:   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
---ق*ahmad شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام خیلی عالیه اگه از این عکس ها داری باز هم بذار.

دستت درد نکنه.

علی یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام خسته نباشی یه زحمتی بکش زودتر اپ کن خیلی دیر به روز میشی

سلام
علت اصلی دیر آپ شدن اینه که سعی می کنم مطالبی رو اضافه کنم که تنها مربوط به هیئت و یا روستای دهنو باشهُ چون مطالب دیگه رو به وفور در سایتها و وبلاگهای مختلف میشه پیدا کرد. از طرفی مطالب باید با محتوا و منحصر به فرد باشه طوری که تکرار مرور اونها باعث خستگی بازدید کننده نشه. به همین دلیل مطالب کمی برای آپ کردن در دسترسه.
ولی با این تفاسیر چشمُ سعی میکنم زودتر آپ کنم.

[ بدون نام ] یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام دمت گرم خوبه ولی من عکس ندارم - امسال یه نوحه بیشترنخوندم ها- منوچهرف

الهام چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ب.ظ

خیلی خیلی مممممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد