تصاویر دهنو - سری جدید

با سلام به همه هم ولایتی ها! 

امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت ببرید 

  

 

 

  بقیه تصاویر را در ادامه مطلب ببینید...

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
احمد پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ

دمت گرم سالار!!!!!

وهاب دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام سال نو مبارک عکسهای جالبی بودن امیدوارم در سال نو موفق باشید

محمد محنتی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ب.ظ

با سلام
خوشحال شدم و با دیدن مناظر زیبا خاطرات خوب در ذهنم متجلی شد
از شما تشکر میکنم

سلام یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ق.ظ http://313mahdibavar.mihanblog.com

سلام من علیرضا
راستش میخواستم ببینم از همه جا تصویر گذاشتید غیر داخل خود روستا من میخوام روستاتون رو تصور کنم خیلی روستای توپی دارید اگه میتونی تصویر از خود روستا خیابوناش خونه هاش بزار ممنونت میشم
علیرضا از مشهد

حمید دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام. عکس های واقعا قشنگی گذاشتی. خیلی هم حرفه ای گرفته شده. من دهنو اومدم ولی این عکسا خیلی قشنگتره

م ف چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام عزیزان.خدا قوت.ی سری اطلاعیه ها دیگه از شون گذشته .اونا رو حذف کنید .

سلام چند تا از اطلاعیه ها رو حذف کردم. اما بعضی رو به دلیل اینکه در سالهای آینده میتونه باعث زنده شدن برخی خاطرات بشه حذف نکردم.

یه بنده ی خدا شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام ازهیئت های دیگه هم عکس بذارید آقای بیات

سلام
با عرض پوزش به خاطر اینکه حضور سایر هیئت ها در وبلاگ محسوس نیست. علت این مسئله اینه که بنده در مراسم مختلف فرصت نمی کنم به سایر هیئت ها سر بزنم. به همین دلیل به همکاری شما جهت افزودن مطلب در مورد سایر هیئات نیاز دارم. در صورتیکه هرگونه مطلب مناسبی در این زمینه در اختیار دارید ارسال کنید تا در وبلاگ قرار بدم.
با تشکر

مهدی پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام جالبه اگه محرم نود هم تصاویرشو بذاری منون میشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد